Všeobecné obchodné podmienky

Prevádzkovateľ

Obchodné meno: Movement & relax studio, s.r.o.

Sídlo: Pri Prachárni 4G, 040 11 Košice

IČO:     55 250 637

DIČ:     2121914861 

IČ DPH: SK2121914861 

Zapísaný v Obchodnom registri: Mestský súd Košice, oddiel: Sro, Vložka č. 561444/V

 

Prevádzka

BODYMOVEMENT, Movement & relax studio, s.r.o., Pri Prachárni 4G, 040 11 Košice.

 

I.               Definícia základných pojmov

Pre účely týchto VOP majú nižšie uvedené pojmy nasledovný význam:

Prevádzkovateľ – obchodná spoločnosť Movement & relax studio, s.r.o., so sídlom: Pri Prachárni 4G, 040 11 Košice, IČO: 55 250 637, spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri na Mestskom súde Košice, oddiel: Sro, vložka č. 561444/V, ktorá prevádzkuje štúdio so zameraním na pohybovo-relaxačné služby spojené so zdravým životným štýlom.

Prevádzka – pohybovo-relaxačné štúdio pod názvom: Bodymovement, ktoré sa nachádza na adrese: Pri Prachárni 4G, 040 11 Košice (v texte môže byť uvedená aj ako „Štúdio“).

Klient – fyzická osoba staršia ako 16 rokov, ktorá využíva Služby alebo Doplnkové služby poskytované Prevádzkovateľom v Prevádzke alebo prostredníctvom Webovej stránky Prevádzkovateľa.

Cvičiteľ/lektor – osoba, ktorá má zodpovedajúcu kvalifikáciu a ktorá vedie individuálne alebo skupinové cvičenia za odplatu podľa Cenníka Prevádzkovateľa.

Štúdio – priestory určené na cvičenie, relax alebo podávanie teplých a studených nealkoholických nápojov.

Cenník – aktuálny prehľad cien primárnych Služieb, Doplnkových služieb a Tovaru poskytovaných Prevádzkovateľom, ktorý je k dispozícii pre Klienta v Prevádzke alebo na Webovej stránke Prevádzkovateľa.

Registračný a rezervačný systém – online systém, na základe ktorého sa môže Klient zaregistrovať a využívať Služby a Doplnkové služby alebo môže rezervovať Službu alebo Doplnkovú službu u Prevádzkovateľa ako aj vykonávať platby za rezervácie prostredníctvom Webovej stránky.

Prevádzková doba – doba, počas ktorej môže Klient využívať Služby alebo Doplnkové služby v Prevádzke alebo zakúpiť Tovar. Prevádzkovaná doba je uvedená pri vstupe do Prevádzky a na Webovej stránke Prevádzkovateľa.

Služby – služby poskytované Prevádzkovateľom v Prevádzke v rámci predmetu podnikania Prevádzkovateľa, ktorými sú hlavne pohybovo-relaxačné aktivity realizované ako individuálne alebo skupinové aktivity pod odborným vedením  Cvičiteľa/lektora, najmä: joga, pilates na podložkách, pilates reformer, GYROTONIC®  pohybová metóda a masáže podľa aktuálnej ponuky Prevádzkovateľa.

Doplnkové služby – služby, ktoré poskytuje Prevádzkovateľ popri wwSlužbách, podľa aktuálnej ponuky Prevádzkovateľa.

Tovar – tovar, ktorý ponúka Prevádzkovateľ Klientom alebo iným osobám, najmä nealkoholické nápoje, káva, čaj podľa aktuálnej ponuky Prevádzkovateľa.

Permanentka – karta zakúpená Klientom podľa aktuálnej ponuky Prevádzkovateľa, ktorú je Klient oprávnený využívať za účelom využívania Služieb alebo Doplnkových služieb.

Jednorázové vstupné – hodnota jedného vstupu za Službu alebo Doplnkovú službu, ktorú uhrádza Klient Prevádzkovateľovi.

Darčeková poukážka – poukážka, ktorú môže Klient použiť na nákup Služby alebo Doplnkovej služby.

Kredit – finančné prostriedky, ktoré sú pripísané na účet Klienta po ich zaplatení Prevádzkovateľovi a ktorými uhrádza Klient platbu za Služby, Doplnkové služby alebo Tovar podľa Cenníka Prevádzkovateľa.

Prevádzkový poriadok – poriadok, ktorý bližšie upravuje práva a povinnosti Klienta a Prevádzkovateľa, a ktorý stanovuje podmienky poskytovania Služieb a  Doplnkových služieb Prevádzkovateľom a podmienky prevádzkovania a využívania Prevádzky. Prevádzkový poriadok je umiestnený na viditeľnom mieste Prevádzky a na Webovej stránke.

Reklamačný poriadok – poriadok, ktorý bližšie upravuje spôsob uplatňovania nárokov Klienta, ktoré vyplývajú zo zodpovednosti Prevádzkovateľa za nedostatky a vady poskytnutej Služby alebo Doplnkovej služby a spôsob a postup pri vybavovaní reklamácie.

VOP – sú tieto všeobecné obchodné podmienky, ktoré sa nachádzajú v Prevádzke Prevádzkovateľa a na Webovej stránke, a ktoré upravujú vzájomné práva a povinnosti, ktoré vznikajú medzi Prevádzkovateľom a Klientom pri využívaní Služieb v Prevádzke alebo prostredníctvom Webovej stránky a upravujú ďalšie právne vzťahy súvisiace a týkajúce sa Prevádzkovateľa a Klienta.

Webová stránka – internetová stránka www.bodymovement.sk, na ktorej je možné nájsť aktuálne informácie o činnosti Prevádzky, Službách, Doplnkových službách, Tovaroch, Prevádzkovej dobe, VOP, Prevádzkovom a Reklamačnom poriadku a ďalšie informácie pre Klientov.

Zodpovedná osoba – zamestnanec Prevádzkovateľa poverený informovaním Klientov o Službách, Doplnkových službách a Tovaroch, prijímaním a vybavovaním reklamácií, vykonávaním kontroly nad dodržiavaním Prevádzkového poriadku ako aj vykonávaním inej činnosti súvisiacej s prevádzkovaním Prevádzky. Konanie zodpovednej osoby sa považuje za konanie Prevádzkovateľa.

Vyššia moc – právna udalosť spočívajúca v mimoriadnej, nepredvídateľnej, neodvrátiteľnej a nezavinenej udalosti, najmä živelné udalosti, prírodné katastrofy, vojnové konflikty, vzbura, revolúcie, povstanie, štrajk, požiar, výbuch, zemetrasenie, povodeň, údery bleskov, víchrice, kalamity, pandémie a podobne.

 

II.             Služby a Doplnkové služby poskytované Prevádzkovateľom

Prevádzkovateľ poskytuje Klientom najmä tieto Služby:

1.     Pohybovo-relaxačné aktivity:

·      joga na podložkách,

·      pilates na podložkách,

·      pilates reformer,

·      GYROTONIC® pohybová metóda

2.     Masáže

 

 

Pohybovo-relaxačné aktivity sú realizované buď ako individuálne vstupy, alebo skupinové – duo -2 klienti, trio – 3 klienti, resp. skupina 4 a viacerých klientov, pod odborným vedením  Cvičiteľa/lektora.

Vstup do štúdia za účelom využívania jednotlivých pohybovo-relaxačných aktivít je možný formou Jednorázových vstupov alebo na základe zakúpenej Permanentky alebo Darčekovej poukážky.

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo prerušiť alebo obmedziť poskytovanie Služieb alebo Doplnkových služieb na nevyhnutný čas v odôvodnených prípadoch. V takomto prípade zverejní Prevádzkovateľ oznam o prerušení alebo obmedzení Služieb alebo Doplnkových služieb pri vstupe do Prevádzky a na Webovej stránke. Zároveň je Prevádzkovateľ povinný oznámiť zmeny dotknutým Klientom aj prostredníctvom textovej správy alebo mailovou formou. Klient má nárok na vrátenie ceny za Službu alebo Doplnkovú službu, ak nemohol využiť Službu v dôsledku situácie na strane Prevádzkovateľa, keď došlo ku prerušeniu alebo obmedzeniu poskytovania Služieb alebo Doplnkových služieb.

Prevádzkovateľ poskytuje Klientom aj Doplnkové služby.

Pri predaji Tovaru na priamu konzumáciu v Prevádzke alebo mimo Prevádzky sa nápoje môžu konzumovať priamo v priestoroch Štúdia, resp. pred Štúdiom na miestach vyhradených pre konzumáciu nápojov alebo mimo Štúdia. Nápoje je možné podávať na konzumáciu aj v jednorázových obaloch.

Rozsah poskytovaných Služieb a Doplnkových služieb je dostupný na recepcii Prevádzky a na Webovej stránke. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmenu, úpravu alebo doplnenie Služieb a Doplnkových služieb.

Klient sa zaväzuje dodržiavať pri využívaní Služieb alebo Doplnkových služieb Prevádzkový poriadok Prevádzkovateľa.

 

III.           Registračný a rezervačný systém

Klient sa môže registrovať do Registračného a rezervačného systému prostredníctvom Webovej stránky alebo priamo na recepcii Prevádzky. Pri registrácii je potrebné uviesť meno a priezvisko Klienta, telefonický a mailový kontakt a súhlas so spracovaním osobných údajov. Registrácia je bezplatná.

Pri zakúpení Permanentky osobne na recepcii Prevádzky obdrží Klient Permanentku v papierovej forme. Pri kúpe prostredníctvom Webovej stránky má Permanentka elektronickú formu. Platnosť Permanentky je 2 mesiace od jej zakúpenia. Permanentka je neprenosná, je viazaná na meno Klienta a nemôže byť využívaná treťou osobou. Využitie Služby alebo Doplnkovej služby Klientom sa zaznamená na Permanentke elektronicky alebo vyznačením na papierovej Permanentke. Po uplynutí doby platnosti Permanentky, prepadá nevyužitá hodnota a Klient nemá nárok na vrátenie nevyužitej hodnoty Permanentky.

Platnosť Darčekovej poukážky je maximálne 3 mesiace od jej zakúpenia. Darčeková poukážka platí na všetky Služby alebo Doplnkové služby. Pri objednaní Služby alebo Doplnkovej služby sa na Darčekovej poukážke vyznačí popis Služby, hodnota objednanej Služby a dátum využitia Služby. Zároveň sa vyznačí zostatok hodnoty Darčekovej poukážky. Po uplynutí doby platnosti Darčekovej poukážky, prepadá nevyužitá hodnota Darčekovej poukážky a Klient nemá nárok na vrátenie nevyužitej hodnoty Darčekovej poukážky.

Pokiaľ nemôže Klient využiť Permanentku alebo Darčekovú poukážku z vážnych, predovšetkým zdravotných dôvodov, je oprávnený požiadať Prevádzkovateľa o predĺženie platnosti Permanentky alebo Darčekovej poukážky. Žiadosť musí byť podaná písomne alebo mailovou formou. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo rozhodnúť o každej žiadosti individuálne.

Objednávanie Služby alebo Doplnkovej služby prebieha osobne alebo telefonicky prostredníctvom recepcie Prevádzky alebo prostredníctvom rezervačného systému na Webovej stránke. Klient si rezervuje Službu alebo Doplnkovú službu s uvedením dátumu a času využitia Služby alebo Doplnkovej služby. Klient si môže rezervovať len takú Službu alebo Doplnkovú službu, ktorá je dostupná v čase objednania.

Registrácia Klienta do rezervačného systému prebieha cez Webovú stránku, kde si vytvorí Klient svoj užívateľský účet. Prostredníctvom tohto účtu môže Klient využívať Služby poskytované Prevádzkovateľom.

Prístup k účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zrušiť užívateľský účet, pokiaľ dôjde ku porušeniu VOP zo strany Klienta.

V prípade Vyššej moci nenesie Prevádzkovateľ zodpovednosť za nedodržanie prevádzkovej doby alebo zrušenie alebo obmedzenie využívania Služieb alebo Doplnkových služieb v Prevádzke a za výpadok internetových služieb.

 

IV.           Cena za služby a platobné podmienky

Klient je povinný zaplatiť za Službu alebo Doplnkovú služby podľa aktuálnych Cenníkov. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmenu Cenníka.

Ceny za Služby alebo Doplnkové služby sú uvádzané ako konečné ceny, teda vrátane zodpovedajúcej DPH, prípadne ďalších daní a poplatkov.

Ceny za Tovar sú uvádzané ako konečné ceny, teda vrátane zodpovedajúcej DPH, prípadne ďalších daní a poplatkov, pokiaľ sú určené na konzumáciu v Prevádzke.

Platba za Služby alebo Doplnkové služby sa realizuje vopred:

·      V hotovosti alebo bezhotovostne na recepcii Prevádzky

·      cez rezervačný systém Prevádzky bezhotovostne prostredníctvom Kreditu na užívateľskom účte Klienta alebo zakúpením Permanentky alebo Darčekovej poukážky.

Platba za Tovar sa realizuje pri predaji hotovostným alebo bezhotovostným spôsobom.

Príjemcom platieb je Prevádzkovateľ.

Storno poplatky: V prípade zrušenia Služby alebo Doplnkovej služby Klientom najneskôr 24 hodín pred dohodnutým termínom objednanej Služby alebo Doplnkovej služby je zrušenie bezplatné. Pokiaľ dôjde ku zrušeniu objednanej Služby alebo Doplnkovej služby v termíne kratšom ako 24 hodín alebo v prípade, ak Klient nevyužije objednanú Službu alebo Doplnkovú službu, ktorú si objednal, nemá Klient nárok na vrátenie ceny za zaplatený vstup. Nevyužitie Služby sa odpočíta Klientovi z jeho Kreditu alebo sa zaznačí na Permanentke ako využitý vstup, prípadne bude musieť Klient uhradiť hodnotu Služby alebo Doplnkovej služby, ak nebola vopred zaplatená.

 

Darčekovú poukážku nie je možné vymeniť za hotovosť a v prípade, ak nebude využitá v celom rozsahu, nie je možné ani vyplatiť zvyšok hodnoty Darčekovej poukážky.

 

Prevádzkovateľ je oprávnený informovať Klientov o zvýhodnených cenách za Služby formou Akcie. Akcia platí výhradne po dobu stanovenú Prevádzkovateľom a pri splnení všetkých podmienok stanovených Prevádzkovateľom ku jednotlivej Akcii.

 

V.             Prevádzková doba

Otváracia doba Prevádzky:

Pondelok – Nedeľa: od 08:00 hod. do 20:00 hod. alebo podľa objednávok.

O prevádzkovej dobe v dňoch pripadajúcich na štátne alebo iné sviatky alebo počas prázdnin budú Klienti informovaní na Webovej stránke alebo oznamom umiestneným pri vstupe do Prevádzky.

 

VI.           Prevádzkový poriadok

Podmienky týkajúce sa správania Klientov v Prevádzke, využívania Služieb a Doplnkových služieb, zodpovednosti za škodu, zákazu vstupu do Prevádzky a ďalšie podmienky sú upravené v Prevádzkovom poriadku.

 

VII.         Reklamačný poriadok

Vo veciach týkajúcich sa reklamácií sa použije tento Reklamačný poriadok.

 

VIII.       Ochrana osobných údajov

Vo veci ochrany a spracovania osobných údajov Klientov sa použijú tieto podmienky ochrany osobných údajov.

IX.           Záverečné ustanovenia

Klient dobitím Kreditu na rezervačný účet, zakúpením Permanentky alebo Darčekovej poukážky, resp. zaplatením Jednorazového vstupného, vyjadruje súhlas s aplikáciou týchto VOP (vrátane Prevádzkového a Reklamačného poriadku) na právny vzťah z toho založený medzi ním a Prevádzkovateľom a zároveň potvrdzuje skutočnosť, že sa pred vstupom do Prevádzky oboznámil v celom rozsahu s aktuálnym znením VOP (vrátane Prevádzkového a Reklamačného poriadku).

Na právny vzťah založený medzi Klientom a Prevádzkovateľom sa budú aplikovať VOP platné v čase dobitia Kreditu, kúpy Permanentky alebo Darčekovej poukážky, resp. v čase kúpy Jednorazového vstupného.

V prípade, ak dôjde k zmene VOP počas využívania Služieb Klientom v Prevádzke, na právny vzťah medzi Klientom a Prevádzkovateľom sa bude aplikovať nové znenie VOP až momentom ďalšieho dobitia Kreditu alebo kúpou ďalšej Permanentky alebo Darčekovej poukážky.

O zmene VOP bude Prevádzkovateľ informovať Klientov oznámením zverejneným v Prevádzke a na Webovej stránke.

V prípadoch neupravených týmito VOP sa budú aplikovať všeobecne záväzne právne predpisy platné v Slovenskej republike.

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo jednostranne meniť a dopĺňať VOP (vrátane Prevádzkového a Reklamačného poriadku) podľa potreby bez predchádzajúceho upozornenia.

Kontaktnou e-mailovou adresou Prevádzkovateľa je info@bodymovement.sk.

Vzťahy a prípadné spory, ktoré vzniknú na základe zmluvy, budú riešené výhradne podľa práva Slovenskej republiky a budú riešené príslušnými súdmi Slovenskej republiky.

Alternatívne riešenie sporov

V prípade, že Klient, ktorý je spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým Prevádzkovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že Prevádzkovateľ porušil jeho práva, má právo obrátiť sa na Prevádzkovateľa so žiadosťou o nápravu. Ak Prevádzkovateľ na žiadosť Klienta podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania Klientom, Klient má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č.391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s Prevádzkovateľom je Slovenská obchodná inšpekcia alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk/. Klient má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Klient môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ (fyzická osoba), ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, ktorého hodnota presahuje 20 eur, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy uzatvorenej na diaľku.

Tieto Všeobecné obchodné podmienky vrátane jej súčastí sú platné a účinné od 31.10.2023.

 

V Košiciach, dňa 31.10.2023